12 Ekim 2012 Cuma

KIŞ HAZIRLIĞI

Selam arkadaşlar :)
Bakalım görüşmeyeli nasılsınız ? Neler yapıyorsunuz :) Şimdi ya sen nelerdesin diyeceksiniz biliyorum .Ben de kış için biraz kendime kıyafet tasarlayayım dedim ..ama umduğum gibi olmadı. aklımda bir sürü şey vardı,vakitten dolayı çok az tasarım yapabildim .Tabii bunlar bana yeter mi ? yetmez. Her gün bir kıyafet giyinen bir giydiğini çoook uzun bir süre sonra giyinen bir kişiliğe sahibim.Allahtan dikiş biliyorum yoksa benim halim vahimdi :)) 

Bu arada uzun süredir bloga giremiyordum.Geçen gün bir baktım takipçi sayımız artmış.Hepinize çok teşekkürler :) Arkadaşım Zehra Görgülü'ye kucak dolusu sevgiler .Blogunda benden de bahsetmiş .Zehra'yla tanışmamız tesadüf mü kader mi bilemicem ama iyi ki  tanımışım seni ..Blog açmamı da Zehra istedi beni cesaretlendirdi her zaman destekledi ..(http://zehragorgulu.blogspot.com)buda balımın blogu :)

Size bir konudan daha bahsetmek istiyorum. Blogger arkadaşlarım ve ben bu konuda çok şikayetçiyiz .İnsanların blog hakkında yaptığı saçma sapan yorumlar ..beğenmemeler vs...Blog sayfası insanların içini dökebileceği samimi bir ortamdır. Profesyonel anlamda paylaşılan yazılar, fotoğraflar burada bulamazsınız.Tamamen insanın iç dünyasıyla alakalı. Ve eleştiriye açık değildir.Bizi eleştirecek kadar boş vaktiniz varsa elinize bir ilmihal alın da kul hakkıyla ilgili yazıları okuyun..eğer doğru bir şey yaptığınız kanısına vardıysanız devam edin ..Hiç bir blog sayfasına tıklayıp bakmak zorunda değilsiniz.İnsanlar gerçekten çok fesat.Hiç tanımadığın bir kişi bile net üzerinden eleştirip  seni çekememezlik yapabiliyor :)Beğenmiyorsanız en iyisini siz yapın bize örnek olun..Neyse bu kadar dedikodudan sonra ..... (:

hadi şimdi en son tasarladığım tuniği paylaşayayım size :)

kışa hazrılık olduğu için koyu lacivert rengini tercih ettim ..tuniklerde cep ve 2 -3 kumaş birleştirip bir tunik ortaya çıkarmak çok moda :) buda benim tasarımım . aslında aklımda çılgın tasarımlar varr ;) vakit bulursam ;ki sanmıyorum :( tasarlayıp paylaşabilirm .


 kendinize iyi bakın bi sonra ki yazıda görüşmek ümidiyleee :)


3 yorum:

B dedi ki...

tuniği çok beğendim çok güzel çok şık size de inanılmaz yakışmış iyi günlerde kulalnın :)

Unknown dedi ki...

ellerine saglik cok guzel olmus,devamini da bekliyorum :) bende bloguma beklerim http://kuyame.blogspot.com

berra dedi ki...

blogunuzu severek takip ediyorum tarzınız çok güzel ve farklı..ama şunu merak ettim eşarbınızı nasıl bağlıyorsunuz çok hoşuma gitti ama başaramadım öyle bağlamayı:)