29 Aralık 2013 Pazar

PANÇO MODELİ

Selamlar :)
Yoğun iş günlerinin ardından kışlık tasarımım olan pançoyu sizlerle paylasmak için anca vakit bulabildim ..
Panço kalıbı çok özen ister  o kadar ince bir çizgidir ki küçük dokunuşlarla, ya en güzelini yada en kötüsünü çıkarıverirsiniz..Geçen sene çok uğraşmıştım panço için. Bir türlü yapmak nasip olmamıştı. Açıkçası kalıbı beni çok zorlamıştı. Bu kış ise 'mutlaka bir pançom olmalı artık,yapmalıyım !' diyerek aylarca uğraştım. Sonunda bu güzel şaheseri tasarladım ..bakalım beğenecek misiniz ?


Pançom için İŞTE BU ! diyene kadar o kadar fazla maddi ve manevi harcamalarda bulundum ki  şaşırırsınız ..sonunda her gören 'evet ZEHRA UÇAR kendini bir kez daha kanıtladın :) ' demeleri aylarca uğraşımlarımın yorgunluğunu üzerimden aldı :)
Kumaşını kaşmirden kullandım ki dökümü sert ve mevsime uygun olsun dedim..e kışlık dış giyim yapıyorsanız her kombinle uygun olması için ana renkler kullanmalısınız .Ben tercihimi vizon renginden kullandım :) iyi ki de kullanmışım .Müşterilerim de ben de renk ve pançonun kullanışı açısından çok memnunuz ..Her müşterim Zehra Hnm. inanın ürünleriniz bağımlılık yapıyor üzerimizden çıkaramıyoruz :)demeleri beni o kadar mutlu ediyorki anlatamam. Hele ki birde yolda yürürken yada bir mekana gittiğinizde kendi ürününüzü görüyorsanız işte o mutluluk paha biçilemez ;)
 

bu da pançomuzun arka görünüşü ..
ha bu arada yakında size bir sürprizim var hazırlık olun derim ;))
Panço : ZEHRA UÇAR
Çanta : BURBERRY    
Eşarp : GİZİA                

DUA ile ...


14 yorum:

Adsız dedi ki...

zehra hanım ben bircok yerde gordum fiyat ile.ilgili bir bilgi bulamadim ne kaar acaba yardimci olabilirmisiniz ?

yeliz yildirim dedi ki...

Fiyatini ogrenebilir miyim

yeliz yildirim dedi ki...

Fiyatini ogrenebilr miyim

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş,kalitesi,sıcaklığı ekrandan bile anlaşılıyor,siz de müşterileriniz de güle güle giyinin,sevgiler...
http://benbuara.blogspot.com/

Bir garip yolcu dedi ki...

Pançonuz gerçekten çok güzel ve zarif olmuş. boyunun dizaltı olması ayrıca hoşuma gitti. İyi günlerde kullanmanız dileklerimle...

sumeyye dedi ki...

Zehracim cok guze lve kibar bir model olmus gercekten tebrik ederim .kaliteni ve cizgini yansitiyor.ayrica sen cok guzel tasiyorsun her giydigini masallah.

yeliz yildirim dedi ki...

Fiyatini ogrenebilir Miyim

Unknown dedi ki...

Bunu nasil temin eebilirim acaba yada fiyat acilen almak istiyorum

Pınar Özmen dedi ki...

Mrb aranıza bugün sizinle alakalı haberi okuduktan sonra katıldım. Rabbim yolunuzu daim açık eylesin insaallah. Ben sizin eşarp bağlama tarzınızı da çok aşırı beğendim nasıl bağlıyorsunuz acaba

Merve dedi ki...

Merhaba Zehra Hanim
Ben de esarp baglama seklinizi cok begendim eger daha once gostermediyseniz blogunuzda yayinlarmisiniz nasil bagladiginizi.lutfeeeen! :)

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Merhaba sevgili Zehra, öncelikle seni tebrik ediyorum. Genç yaşta bu başarı takdire şayan. Bloğunu yeni fark ettim. Bunca zamandır nasıl görmemişim şaşırdım. Bloğunu baştan sona gezdim. HER tasarımın HARİKA. Tam benim tarzım kıyafetler tasarlıyorsun. Ben de acizane yeni dikiş dikmeye başlamış biri olarak senin tasarımlarını görünce heyecan ve tekrar dikme isteğine kapıldım. Ayrıca tasarımlarından hayranlarını da mahrum bırakmamış olman çok güzel. Bloğunu tekrar tekrar gezmek istiyorum. Yine geleceğim:) Sana bol satışlar diliyorum. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Pançoyu çok begendim fiyatını öğrenip sipariş vermek isterim:-):-):-)

Adsız dedi ki...

kaç metre kumaş kullndiniz bu şahasere

style hijab dedi ki...

merhaba
Bu panço bu sene patladı bence çok şık ve asil duruyor kızlar (;