21 Eylül 2012 Cuma

YİNE YENİ Bİ GÖMLEK :)

Arayı uzatmadan sizinle tekrar görüşmek ne güzel :)
2gündür postu ha yazdım ha yazıcam bi türlü nasip olmadı alıştım ya tembelliğe sanırım o yüzden ;)
Bu sıra havalar baya kapalı ve bende bu kasvetli havanın etkisinden çıkıp biraz hayata atılmakta fayda olacağını düşünerek arkadaşlarımla bi buluşma düzenledim.
bakın bakalım ne giymişim _?



mekanın konseptine bayıldım eskı koltukların modernıze halii süper olmuş :) tam benim tarzım .Buraya artık koltukları güzel olan cafe dicem :) Koltukların tek renk (mor,pembe,kırmızı vb.) olanları vardı ..onlar daha hoştu ama çekmeyi unuttum yine .(
ilerde bi evim olduğunda bi odasını bu tarz konsept yapabilirim ..evlilik hazırlığında olanlar bence bi düşünsünler ;)



ayakkabı olarak hava yağmurlu olduğu için geçen sezon aldığım bilekten botlarımı tercih ettim ..bu arada bu sezonda yine moda ;) zımbalı botlarda çok moda  ünlü markaların yeni sezonlarında yerini almış..tuniğe de gelince yine yaka detayı kullandım.gömlek yakanın kenarlarına gold rengi aksesuar ipi diktim ..hoş oldu hazır gömleklerinizide bu şekilde süsleyebilirsiniz :)


ipek şal :ugoza
tunik : kendi tasarımım 

kendinize cici bakın baldan tatlı takipçilerim benim :)))





6 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel,o da güzel öncekilerde güzeldi hep güzel :)

Acemi Terzi dedi ki...

Tunik çohoş :) Eline sağlık

Unknown dedi ki...

saol cnm senide takıp edıyorum ;) sende ıyısın

B dedi ki...

tuniği çok beğendim..
sitenizi takibe aldım sevgilerle :)

kuyame dedi ki...

merhaba zehra gomlek tasarimlarini cok begendim ellerine saglik ayrica cok guzel kombinlerle tamamlamissin bende blogumda giyindigim bir kac seyi paylastim belki gormek istersin sevgiler http://kuyame.blogspot.com/search/label/ne%20giyindigimi%20merak%20edenler%3F

Unknown dedi ki...

tesk ederım kuyame :) blogunu ızlemeye aldım basarılar sanada :)