4 Mayıs 2014 Pazar

FLORAL DESENLİ BLAZER

Merhabalarrrrrr :)
Nasılsın bakalım ..Kesin unuttunuz beni.Haklısınız tabi,blogu bayadır boşluyorum,sanırım da uzun bir süre böyle devam edecek..Bir şeyin farkına vardım, sürekli mevsimsel yazışıyoruz sizlerle :)) evet hem okul hem kariyer birlikte yürümüyor bu bir gerçek...Zorlandığımın, yıprandığımın herkes farkında, ama elden bir şey gelmiyor.Sizlerle bir yola girdik devamını getirmeye çalışıyoruz Allah'ın izniyle.
Ama en azından mevsimsel yazıştığımıza göre :) mevsim tüyolarını vermeyi aksatmamaya çalışıyorum.İşte tamda zamanına uygun yazlık TRENÇLER !!
Tesettürlülerin rahatlıkla kullandığı hem şık hem spor, kaplar, blazerler.. haa ! bide her yaz sezonunda moda olduğu gibi bu yazda trençlerin blazerlerin üzerinde çok rastlayacağımız floral desenlerr .. ;) evet bende bir model yaptım bakın bakalım ZEHRA UÇAR markamızdaki  modelimizi beğenecek misiniz ?

Oversized olarak kullandım, geniş kesim giyindiğimi biliyorsunuz :) heleki bide beni beni baştan çıkaran bu floral desenlı kumaşıda bulunca benden iyisi yok:))
Oversized kesimli blazerlara, boyfrend jeanslar fazlasıyla spor şıklık katıyor.Sanırım hipster akımını tesettür modası üzerinde de görmeye başlıyoruz ;)

Bu arada yırtık jeanslara farklı bir hava katmak adına yada teni belli etmemesi için beğendiğiniz bir kumaş parçasını eskiltmenin olduğu bölüme içten yapıştırabilirsiniz. Böylece hem görsellik babında güzel sonuçlar elde edersiniz hem de teniniz görünmemiş olur ;)

 BLAZER : ZEHRA UÇAR
GÖMLEK : ZEHRA UÇAR 
                    ÇANTA : SALVATORE FERRAGAMO
AYAKKABI : MANGO             

en yakın zamanda görüşmek üzere .
DUA ile ..


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Gerçekten de yeni yazınızı görünce hem şaşırdım,hem sevindim.sizin yazılarınızı ve tasarımlarınızı takip etmeyi seviyorum,yine çok güzel bir iş olmuş,elinize sağlık.Sevgiler,http://benbuara.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

maşallah:)

sümeyye dedi ki...

Merhaba zehracim ozlettin kendini.blazer cok guzel bayildim ellerine saglik.nacizane fikrim yirtik kotlar hic tesetture uyarlanmasa daha iyi olcak sanirim.malum herkes senin gibi hassas degil ;) kendine iyi bak dua ile