14 Haziran 2013 Cuma

KİLOŞ ETEK KOMBİNİ

Selam nasılsınız bakalım ?
Bu sıralar eminim herkes bir koşuşturmaca içindedir ;)tatil,mezuniyet,düğün vs. ;)
Sen napıyosun Zehra diyeceksiniz hemen söyleyeyim her zaman ki gibi okuldan başlayayım herkesin finalleri biter benim ki başlar :) Bu hafta finallerim baslayacak inşallah.. Ders çalışamasam da çalışıyorum diyelim :)
Arkadaşlarımın mezuniyetleri oldu çoğunun kıyafetlerini ben hazırladım uzun bir süre mezuniyet tasarımlarıyla ilgilendim çok şükür hepsi bitti .Rahata kavuştum derken bi baktım düğün mevsimi gelmiş :)Hadi başla Zehra çevrendekilere düğünlük abiyeler tasarla.. E tabi zamanda kısıtlı. Maşallah herkes Haziran ayını seçmiş düğün için..Onların telaşı beni sarmış durumda şükür çoğu hazır bitti sayılır.
Benim için zaman çok kıymetli 1 dakikam bile boş geçmiyor ..Boş vakitlerimde de illa birşeyler çıkacak ..
Hayıflanmıyorum yanlış anlamayın sadece artık beynim o kadar dolu oluyor ki ne yapacağımı unutuyorum en en kötüsü kendime vakit ayıramıyorum ..Bazen düşünüyorum artık yapmasam mı tasarımlarımı satışa çıkarmasam mı ..okuluma yoğunlaşsam diye bazen de düşünüyorum işleri mi büyütsem :) sonra okulla yürümez bu şekilde bile zorlanıyorsun sen bekle okulu bitirmeni diyorum :) hep bi ikilem arasında gidip geliyorum anlayacağınız..
Aslında bakılırsa kendimle gurur duyuyorum ya ..hem yaptığım işi seviyorum hem insanları mutlu ediyorum ..bundan daha güzeli var mı?
Bütün müşterilerimle sanki önceden tanışıyormuşuz gibi bağ oluşuyor :) Sanırım oda benden kaynaklanıyor..Bana değer verip her konu hakkında bilgi alıyorlar.Buda beni çok mutlu ediyor o değer karşısında bende onlara en içtenliğimle yaklaşıyorum :) çoğu müşterim de beni hiç dualarında eksik etmiyorlar ..İnanıyorum ki beni seven insanların duaları beni kötülüklerden koruyor  ve onların duaları beni her geçen gün daha da başarılı kılıyor ...
Hepinizi seviyorummmm :))
Bu kadar muhabbetten sonra gelelim en son hazırlağım kombinime 


 Etek : Zehra Uçar 




Kiloş etek giymeyi severim ne zamandır dikmeyi planlıyordum :) sonunda vakit bulabildim
rengine bayıldım tam rengi fotoğrafta belli olmuyor.Yaza uygun.. sizde böyle kombinler yapabilirsiniz ;)

Kiloş etekleri zayıf bayanlar bluzu dökümlü tercih ederlerse daha iyi olur alt geniş olduğu için üstle uyum sağlar..toplu bayanlarda kaba durmamaları için bluz da  biraz daha vücuda oturan modeller tercih etmeli ;)

Kendinize iyi bakın
Dua ile ...

 


7 yorum:

Adsız dedi ki...

renk cok hos :)

sumeyye dedi ki...

Zehracim canim ozlettin kendini.Allah yardimcin olsun yogunlugunun farkindayim benimde hayatimda hep ikilemler oldu ;)ama son zamanlarda ozellikle kapalilara yonelik( guya.) tesettur !tasarimlari yapan insanlar cikti ve cok populerler.bazilari istisna tabi ama bircogunun uzulerek soyluyorum tesetturle falan ilgisi yok .tesetturu sadece basina bir sal takmak onuda oyle alelade ortmekki her an dusecek gibi algilatiyorlar.tabiki estetik
biz bayanlar icin onemli ama tesetturu deforme etmedende yapilabilir bu. Senin tasarimlarini bu noktadada cok begeniyorum bence bu sektorde buyumelisin nacizhane fikrim.tabi okul isini tamamlayinca .
Kombin herzamanki gibi harika ve sade .cokta yakismis
Muhabbetle

Unknown dedi ki...

sumeyyecım güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim sıkı takıpcımsın farkındayım ;)zehraucr@gmail.com adresıme maıl atar mısınz? sana bıseyler sorayım :)

Unknown dedi ki...

üstünüzü nereden aldınız acaba öğrenebilir miyim:)bu arada kombinine bayıldım:)

Bir garip yolcu dedi ki...

kiloş eteği ben de çok severim renk harika bir de siz zayıf olunca daha çok yakışmş

MERVE dedi ki...

eteğin rengi de kumaşı da prenses gibi göstermiş seni :) çok severim bu toz pembişliği :)

Şerife Şeker dedi ki...

Etek de kombinde çok hoş olmuş