12 Şubat 2013 Salı

AYSHA DERGİ BULUŞMASI

Merhabalar
Görüşmeyeli nasılsınız bakalım ;) arayı çok uzun tutmadım (ilk defa ;)) farkındaysanız ..kendimi ödüllendirmek istiyorum :)her neyse
Size geçen hafta gerçekleşen AYSHA DERGİ buluşmasından bahsetmek istiyorum ..çok mail aldım dergi hakkında..
Aysha Dergi; muhafazakar yaşam ve stil önerileri bulunan, her alanda profesyonel kişilerin iş birliği ile geliştirilen ve içeriği bakımından en dolu moda dergisi diyebiliriz.


Bizler dergileri fazla okumayı sevmeyiz değil mi arkadaşlar ;) fotoğrafları bizim için yeterlidir diye düşünürüz ..Ama Aysha dergi farkını burda da göstermeyi başarmış ;) Herkesin ilgisini çekecek yazılar bulabiliyorsunuz. Şahsen sıkılmayarak seve seve okudum. 


Doğal olarak dergide benim için en önemli bölüm, moda ;)
Stil Editörü Sevgili Hülya ASLAN arkadaşım
ve Moda Editörü Sevgili Kübra TEKİN..
Kübra'nın da güzel stilini merak eden arkadaşlarım hadi buyrun Kübra'nın bloguna  TIK TIK ;)
Arkadaşlar bu arada çok fotoğraf paylaşayım diye bol bol fotoğraf çekmiştim .Maalesef telefonumun azizliğine uğradım :(telefonum çöktü ve bütün bilgilerim silindi anca elimde kalan fotoğraflar bunlar ..bunlarla idare edeceğiz :(


blogger arkadaşlarım sümeyye,serap,nurcan,rukiye,serra,feyza hepsi birbirinden şık ve güzel ;)
aybike,kübra,hazal,zeynep,reyhan ve diğer arkadaşlarımla da fotoğraflarım vardı tabii:( ama dediğim gibi 
veriler silinince anca instagramda paylaştıklarımı kopyalayabildim  ..iyi ki varsın instagram :)

gömlek :zara
              kürk yelek :kendi tasarımım
     bileklik:mango
    ipek şal : ugoza 
etek: kendi tasarımım hatta yıllar önce diktiğim ilk etek ;)
Buda benim buluşmada giydiğim kombinim. Sade olmak istedim ..nasıl beğendiniz mi ?
çaktırmayın ayakkabılarım değişmiş ;) farkındayım babetler sürekli kurtarıcımdır. Arabada ya da çantada sürekli yedek rahat ayakkabı bulundururum :)) diğer ayakkabımda çok az topuklu olmasına rağmen rahatsız etti birde toplantıdan sonra başka bir yere geçecektim o yüzden değiştirmek zorunda kaldım :)

Hediyelerimizi de paylaşayım vee kapanışı yapayım :) Şalevi'ne de hediyesinden dolayı teşekkür ederim.
Herşey için Aysha dergi ve ekibine de teşekkür ediyorum. Başarılı olacaklarına inanıyorum. Dergiyi bütün D&R kitap evlerinde bulabilirsiniz..
Bir sonraki postta görüşmek üzere ;)
SELAMETLE... :)





4 yorum:

Unknown dedi ki...

Size bayılıyorum harikasınız asyha buluşması da süper ötesi olmuş sizi seviyorum:)

samsun havası dedi ki...

çok güzel bir buluşma olmuşşş..
bileklikde çok şıkkk

Unknown dedi ki...

aynı buluşmayı farklı ağızlardan okumak güzel.herşey çok güzel geçmiş anlaşılan:)

Minik Atölyem dedi ki...

merhabalar... güzel bir buluşma olmuş, çok hoş fotoğraflar..
ben de 23 şubat günü için bir buluşma düzenliyorum. siz başarılı bloggerlarında katılmasından mutluluk duyarım. buluşma Anadolu yakasında olacak; fakat mekan henüz belli değil. diğer grup arkadaşlarınızın da bazılarına bu şekilde davet gönderdim. gelirseniz memnun olurum. diğer detaylar bloğumda mevcut. görüşmek dileğiyle, sevgiler...