8 Eylül 2012 Cumartesi

Bİ YENİ GÖMLEK DAHA :)

Merhaba canım takipçilerim
Yine uzun bi aradan sonra yeni gömleğimle sizlerleyim :)
Bu sefer nedense içimden yazı yazmak gelmıyor ..daha fazla da kendimi zorlamadan en iyisi ben fotoğrafları paylaşıp aradan çekileyim ...)
sonbahar geliyor ya bende şimdiden kış renklerine hazırlık yapıyorum :)yakası fiyonk bağlamalı ,
gömleğin ön kısmı kısa arka kısmı uzun.. detaylı fotoğraf çektirmeyi unuttuğum için artık bu şekil bilgilendireceğim
gömlek biliyorsunuz ki yine kendi tasarımım :))


bunlarda benım arkadaşlarım :))
soldan 1. ikra modanın sahibi kübra arkadaşımız eşorfman tasarımcısı çok başarılıdır ;)
        soldan 2. panço tasarımlarıyla ünlü arkadaşım kübra(mutluet.blogspot.com) banada hediye ettiği pançoyu en yakın zamanda paylaşacağım :)) 
şimdilik bu kadar ..görüşmek üzere 

5 yorum:

Mutlu Et dedi ki...

aaahh ahhh o tunik bana çıkmalıydı arkadaşımm :))) yaza kışa bakmam bu mükemmel renkleri her fırsatta giyerdim:))) güle güle kullan canım

zehra uçar dedi ki...

kumaşın devaını bulursa senı haberdar ederm arkadasım:))

Didem Özkan dedi ki...

:) çok şanslıyım :)

Gurme Şirine dedi ki...

MERHABA İZLEME BUTONUNUZ OLMADIĞI İÇİN SİZİ İZLEMEYE ALAMADIM...
ÇOK GÜZEL TUNİKLER DİKİYORSUNUZ VE DE KOMBİNLER YAPIYORSUNUZ...
SİZİ TEBRİK EDERİM...

zehra uçar dedi ki...

çokk tesk ederım şirine :)